Thursday, November 16, 2006

 

Gå til stasjonen


Det er mørkt ute og pliktene på jobben ventar. Regnveret vekte meg i natt, og det er vått i tunet. Har regnet stilna eller kjem det meir? Må eg ta bilen eller kan eg gå til stasjonen? Tek med regntøy og legg av garde i mørke natta, kroppen treng å røra seg. 10.000 skritt for dagen er kravet. Så mange steg har eg ikkje hatt på fleire dagar. Ein god halvtime, 3 km, kor mange skritt blir det? Berre 1923, nei det kan ikkje stemma. Men toget til byen nådde eg.

Dagslyset er ikkje kome for alvor før det mørknar att. Frå stasjonen går det buss, men i dag er målet å gå - steg for steg - ikkje for å telja stega, men for å konstatera at fram og tilbake er dobbelt så langt. Ikkje for einkvar pris i all slags ver, men det er for seint å snu. Regnskurene kjem brått og brutalt. Heldigvis kan eg stå i ein carport til det verste er over. Litt distrahert trur eg at eg kunne telja 3050 skritt heim frå stasjonen. I morgon vil eg ta bilen.

Summary:
On the way to his job a pedestrian sometimes must fight against heavy rainfalls. But if he count his daily steps, it's nessecary to walk the distance to the railway station.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?