Sunday, September 24, 2006

 

Skåldalsnipa 603

17. september 2006

Det går taubane opp til den søndre varden (603 m) på Skåldalsnipa, men berre for dei som vil ta snarvegen gjennom lufta på veg ned att.
Til fots er Skåldalsnipa er ei større utfordring enn Ådnanipa. Frå Stuajordet tek eg stien oppover langs vassleidninga frå Raudtjern. Nesten borte ved vatnet kryssar eg myra og finn stien som går litt attende oppe i den bratte skogen , og så steg for steg nesten rett opp. Berre hokre små trerøter og busker gjer at stien kjennest trygg, men det er nifst bratt utfor. Etter kvart som skogen vert mindre aukar utsynet. Herifrå kan eg konstatera at den nye opparbeidde tomten til ASKO i Arnadalen vil gje plass for ein gigantisk lagerbygning.

Så vert stien betre, og eg går lett vidare på skrå sørover i fjellssida, heile tida med godt utsyn over Arnadalen. Frå den den nordre varden ser eg attende mot Arnavågen og Ådnanipa (456m) til høgre.
Nok ein varm sommardag !


Summary:
Behind the 7 mountains of Bergen there are more steep mountains to climb. On the way to this summit in Arna you can look down to a site for new warehouse. You also have a view to Garnes by the fjord to the right.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?